De kracht van woorden (kort filmpje)
Maximaal 1 minuut lezen

Er is geen twijfel mogelijk. Geen serieuze organisatie ontkomt aan nadenken over (duidelijke) teksten. Zowel naar buiten als naar binnen.

Maar ze zijn niet altijd even effectief.

Geheel onbedoeld, natuurlijk. Waar is bij jou ruimte voor verbetering?

Dit filmpje zegt alles

Misschien ken je dit filmpje al. Het is namelijk niet nieuw.

Maar elke keer als ik er naar kijk doet mijn hart een sprongetje.

Verander je woorden en verander je uitkomst.

En zo is het maar net.

Schrijf je vooral niet in.

Of wel. Er is geen gratis lokkertje. Dus je moet maar even kijken wat je doet. Maximaal 3x per kwartaal ontvang je iets. Een nieuwsbrief, of zo. (nooit meer dan 3x)

Áls je er een krijgt bestaat er een kans dat je lacht én wat opsteekt.  

De nieuwsbrief wordt verstuurd met MailChimp. Je krijgt een mail die je moet bevestigen. Daarna is de inschrijving voltooid. Je gaat dan akkoord met de privacyvoorwaarden van MailChimp.